Leaderboard
728x15

Nice Buy Business photos

Large Rectangle

A few nice buy business images I found:


Crash jp Morgan Buy Silver Hebrew - stanley fischer
buy business
Image by שאול חנוכה Shaul Hanuka
למה סטנלי פישר לא קונה זהב או כסף
סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל, רכש בשנתיים האחרונות יותר מ40 מיליארד דולר והעלה את יתרות מטבע החוץ של ישראל לשיא של כל הזמנים. כ 70 מיליארד דולר. בכל השנתיים האלו בנק ישראל לא קנה ולו אונקיה אחת של כסף, זהב או מתכת יקרה אחרת. לא זאת ועוד, סטנלי פישר אסר על מספר בנקים ישראלים מלהשקיע במתכות יקרות.

כדי להבין מדוע סטנלי פישר רוכש בשם מדינת ישראל מטבע שההיצע האמיתי שלו עלה פי חמש מאז 2007 במקום להשקיע במתכות יקרות כדאי להציץ ברזומה של חברנו מרודזיה.

מי הוא סטנלי פישר ?
מהכתוב בויקיפדיה:

"מינואר 1988 עד אוגוסט 1990 שימש כסגן נשיא לפיתוח כלכלה וכלכלן ראשי של הבנק העולמי... בפברואר 2002 עבר פישר לסקטור הפרטי ועד אפריל 2005 כיהן פישר כסגן יו"ר סיטיגרופ, הבנק המסחרי הגדולה בעולם דאז. במסגרת תפקיד זה, פישר שימש בין היתר כראש קבוצת הסקטור הציבורי, יושב ראש הוועדה לסיכון מדינה בתאגיד, ונשיא סיטיגרופ אינטרנשיונל.
במהלך כהונתו בקרן המטבע ובעקבות מעברו לסיטיגרופ נמתחה על פישר ביקורת כי ייצג קבוצות אינטרסים בממשל ארצות הברית. ב-2002 פרסם ג'וזף שטיגליץ, חתן פרס נובל לכלכלה, ביקורת נוקבת כלפי פישר בספרו "אי נחת בגלובליזציה". בספר הוא מותח ביקורת חריפה על קרן המטבע העולמית בתקופה שפישר היה אחד מבכיריה. שיטגליץ רמז לניגוד עניינים בהתנהלותו של פישר וכתב:
"אפשר לשאול האם פישר תוגמל מפני שעשה בקרן המטבע העולמית את מה שהממשל האמריקני הורה לו לעשות?"‏"

מה שמשותף לבנק העולמי, לקרן המטבע העולמית ולסיטי גרופ הוא דבר אחד. כולם עסוקים מאז תחילת שנות השבעים בלהסתיר את האינפלציה האמיתית של הדולר ואת הפיחות הזוחל בערכו האמיתי. אינפלציה שמקורה בהחלטתו של הנשיא ריצ'רד ניקסון לבטל את הגיבוי בזהב לדולר האמריקאי.

אחד הדברים שכל הבנקים הגדולים נאלצו לעשות בשנים האחרונות כדי לשמר את הדולר כמטבע החזק בעולם, בו מתבצעות עסקאות בין מדינות, הוא לדכא את מחירי המתכות היקרות. ביחוד את הכסך והזהב. זאת ע"י קניית עסקאות שורט של כסף ומתכות אחרות.

הבנק שמחזיק הכי הרבה חוזים בשורט לכסף הוא ג'יי פי מורגן. הערכות מדוייקות למדי מדברות על הקף כולל של 1.5 טריליון דולר, זאת אחרי רכישת ברס סטרנס שפשט את הרגל. מדובר בכסף שאין לו ושאינו יכול לספק.

מכל זה ניתן להבין שהכסף, למרות העליה החדה במחירו בזמן האחרון, עדיין נמכר במחיר זול מההצע האמיתי בשוק.

ברור איפה שמדיניות בנק ישראל בהנהגתו של סטנלי פישר לא באה לשרת את הבטחון הכלכלי של מדינת ישראל אלא לשרת את אדוניו הישנים של סטנלי פישר. הבנק העולמי, קרן המטבע העולמית ויותר מכל את הבנקים הגדולים בארה"ב שעושים כל שביכולתם להסתיר מצד אחד את פיחותו של הדולר ומצד שני מדפיסים עוד מיליארדים של דולרים בימים אלו ממש.

כמו בימי הרומאים, ההנהגה שיושבת בקיסריה, משרתת אימפריה שיושבת מעבר לים ולא את אזרחי ישראל. ברגע שהבלוף הגדול של ערך הדולר יתגלה כל יתרת המט"ח של ישראל לא תהיה שווה כלום ושום דבר. לכן הדרך היחידה גם לשמור על ההון האישי של כל ישראלי וגם לצאת חוצץ נגד האימפריה הנופלת ארה"ב היא לרכוש כסף ממשי. שהרי מי ששולט בשוק ה-ETF הם אותם בנקים המורידים את ערך הכסף ע"י מכירת כסף שאין להם. דרישה מספיק גדולה של כסף ממשי תפיל את מגדל הקלפים הזה אחת ולתמיד.
Why Doesn't Stanley Fischer Buy Gold and Silver ?
Stanley Fischer, the current Governor of the Bank of Israel, bought More Than 40 Milliard US Dollars In the last 2 years, and brought the Israeli Foreign Currency Reserves to a whole times record of 70 Milliard US Dollars. While Doing So The Bank Of Israel Didn't Buy One Ounce Of Gold OR Silver !!!

Who is Stanley Fischer ?
from wikipedia:

"From January 1988 to August 1990 he was Vice President, Development Economics and Chief Economist at the World Bank. He then became the First Deputy Managing Director of the International Monetary Fund, from September 1994 until the end of August 2001. By the end of 2001 Dr. Fischer had joined the influential Washington-based financial advisory body, the Group of Thirty. After leaving the IMF, he served as Vice Chairman of Citigroup, President of Citigroup International, and Head of the Public Sector Client Group. Dr. Fischer worked at Citigroup from February, 2002 to April, 2005."

Ben Bernanke, received his Ph.D. in economics from the Massachusetts Institute of Technology in 1979. His thesis was named "Long-term commitments, dynamic optimization, and the business cycle" and his thesis adviser was Stanley Fischer.

So although Stanley Fischer is the current Governor of the Bank of Israel, the only thing on his mind is keeping the US Dollar in a strong position. Stanley Fischer doesn't only buy US Dollars. He also forbids Israeli banks buying precious metals ETF's. By doing so he puts the Israeli economy at risk, using it's entire economy as a pawn on the global market still ruled by his old bosses, The IMF, The World Bank and Citigroup.

Just like in the times of the first Jewish-Roman War, the governing elite of Israel living at Caesarea is serving the collapsing empire and it's interests on the back of the Israeli peasants. The only way Israelis can save what capital they have is buy REAL silver and REAL gold. The minute the US Dollar will fall as it must, the NIS will fall with him dew to the astronomic pile of useless USD that is held by the Central Bank Of Israel.

Israelis, this is for your own good ! Buy Silver & Crash JP Morgan !!!

An Hebrew version for the crash jp morgan buy silver campaign by Max Keiser.
maxkeiser.com/2010/11/12/crash-jp-morgan-buy-silver-ameri...

CC art work
he.wikipedia.org/wiki/קובץ:Vista_general_de_Masada.jpg
he.wikipedia.org/wiki/קובץ:Sack_of_jerusalem.JPG
he.wikipedia.org/wiki/קובץ:Half_Shekel.jpg
he.wikipedia.org/wiki/קובץ:Stanley_Fischer.jpg

Banner